Anasayfa » , , » Araf Zamanıi Selin Ortacli kimdir biyografisi

Araf Zamanıi Selin Ortacli kimdir biyografisi

Yazar Admin - 16 Kasım 2011 Çarşamba | 00:31


SELİN ORTAÇLI (MANKEN , DİZİ OYUNCUSU)
Doğum Yeri : İstanbul
Doğum Tarihi :24 Aralık 1986 (25)
Eğitim Durumu : Lisans

Biyografi
İlkokul yıllarında Derishow'un Hayalimdeki Giysi tasarım yarışmasında 1. oldu. Orta ve liseyi İtalyan Lisesi'nde tamamladı.
Ardından İtalya'da moda alanında önemli okullardan birisi olan Marangoni ve Politecnico üniversitelerini kazandı ancak kendi ülkesinde kalmaya karar verip Yeditepe Üniversitesi İtalyanca Sanat ve Tasarım Bölümü'nde okudu.
2006 yılında Fashion TV'nin düzenlediği moda ödüller...inde "Gelecek Vaat Eden En İyi Bayan Model" ödülünü aldı.
2009'un Haziran'ında "SeLingerie" adı altında iç çamaşırı koleksiyonunu çıkardı. lkokul yıllarında Derishow'un "Hayalimdeki Giysi" tasarım yarışmasında birinci oldu. Ortaokul ve liseyi İtalyan Lisesi'nde tamamladı.
Ardından İtalya'da moda alanında önemli okullardan biri olan Marangoni ve Politecnico üniversitelerini kazandı ancak kendi ülkesinde kalmaya karar verip Yeditepe Üniversitesi İtalyanca Sanat ve Tasarım Bölümü'nde okudu.
2006'da Fashion TV'nin düzenlediği moda ödüllerinde "Gelecek Vaat Eden En İyi Bayan Model" ödülünü aldı.
2009'un Haziran'ında "SeLingerie" adı altında iç çamaşırı koleksiyonunu çıkardı.
Paylaş :

9 yorum:

  1. çok güzel bir dizi begeniyle izliyorum umarım böyle devam eder

    YanıtlaSil
  2. selin sana bayılıyorum coooooook güzelsin aliye geri dön ali seni cok seviyor ...hilmi can aslan adanalı

    YanıtlaSil
  3. dizi çok güzel gidiyo ama selin hanım aliye dönse daha iyi olacak diye düşünüyorum dizi boyunca başarılar diliyor ve her iki oyuncuyada şans diliyorum (pınar cünedioglu)

    YanıtlaSil
  4. selin seni çok seviyorum çok tatlısın

    YanıtlaSil
  5. cok güzelsin selin abla

    YanıtlaSil
  6. ali ile beraber olsanız da dizi daha güzel olsa olmaz mı.

    YanıtlaSil
  7. cok geç başlıyo uykusuz kalıyoz

    YanıtlaSil
  8. ALİ ye geri dönsün lütfen

    YanıtlaSil
  9. selin çok güzelsin kıyamam sana.bence sen hiç evlenme tatlım:)

    YanıtlaSil

Son Konular

Arşiv

 
Support : Sitemap
Copyright © 2013. Araf Zamanı | Eğitim ve Sınav Blogu
Tema Düzenleyen Araf Zamanı
Altyapı: Blogger